Wednesday, August 6, 2008

من به تمام پسرها بدبین هستم

سلام نمی دونم از کجا شروع کنم ولی سعی می کنم منظور خود رابرسانم تا شما متوجه شوید . من خیلی در مورد ازدواج نمی دونم ولی ان چیز های کمی که می دونم باعث بد بینی من در مورد ازدواج شده است لطفا مرا راهنمائی کنید. چون من به تمام پسرها بدبین هستم و همین بد بینی باعث شده که در ارتباط با جنس مخالف به مشکل بر خورد کنم و این باعث نگرانی من شده است چون من در دانشگاه قبول شده ام و نمی دونم چگونه در محیط دانشگاه با این بد بینی کنار بیام این نکته را هم اضافه کنم که به خاطر این مو ضوع من یک ترم از دانشگاه را مر خصی گرفتم. من 19 سال سن دارم.


شهاب مرادی : سلام/ بدبینی نسبت به یک موضوع گاهی بدلیل تجارب ، خاطرات یا دیده ها و شنیده های ناراحت کننده پیش میاید و گاهی نیز غیرواقعی و بدون دلیل منطقی است.شما اگر درمیان اطرافیانتان کسی یا کسانی را سراغ دارید که تجربه یک زندگی ناموفق را دارند بدانید که این مسئله عمومیت ندارد.اگر انتخاب ، منطقی و عاقلانه و همراه با تامل و بررسی دقیق ومشورت با افراد دانا صورت گیرد ضریب خطا کاهش پیدا میکند اگرچه همواره احتمال اینکه بعضی جوانب دیده نشود یا در کنترل ما نباشد و یک ازدواج به شکست منجرشود نیز وجود دارد اما این فقط یک احتمال است.با در نظرگرفتن موارد یاد شده و همچنین توکل برخداوند میتوان زندگی خوب ، شیرین و موفقی تشکیل داد.فرار کردن از موقعیت پاک کردن صورت مسئله است. ازخدا کمک بگیرید و به او اعتماد کنید و موقعیتهای ازدواج را که برایتان پیش می آید جدی بگیرید.

برگرفته از بخش پیام‌های سایت استاد شهاب مرادی