Saturday, July 26, 2008

ایشان تقاضا نمودند به خواستگاریشان بروم.... چون كار ندارم دچار اضطراب شده‌ام

حضور شما روحانی دوست داشتنی سلام خسته نباشید. حاج آقا بنده 21 سال سن دارم دانشجوی دوره کارشناسی علوم تربیتی هستم. مدتی است که با یکی از هم کلاسی هایم رابطه عاطفی برقرار نموده ام. ایشان از بنده تقاظا نمودند تا به رسم ادب و به حکم شرع به خواستگاریشان بروم. بنده چون کار ندارم بسیار دچار اظطراب شده ام که آیا صحیح است جوانی که هنوز درسش تمام نشده کار هم ندارد اقدام به خواستگاری نماید. ضمناَ خوانواده ام نیز در جریان هستند. آنها می گویند باید تا پایان دانشگاه صبر نمایی و بعد اقدام کنی که حقیقتاَ سخن ارزشمندی است. به نظر شما من چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟ اگر بخواهم تا پایان تحصیلاتم صبر کنم آیا صحیح است با دختری که به من نامحرم است سخن بگویم و با او رابطه داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟ با سپاس از شما
شهاب مرادی : سلام/ اگر امکان ازدواج ندارید چرا انتخاب می کنید؟! جداً آیا این انتخاب است یا تفریح!!! ویا مزاحمت عاطفیجا دارد دوباره بگویم: دخترها مراقب کاهش تدریجی شانس ازدواج باشند.اگر دختری را که هم سن شماست و شما بدون آمادگی ازدواج او را انتخاب کردید و میخواهید 4-3 سال دیگر -شاید- به خواستگاریش بروید و تازه اگر -احتمالا- نروید آن وقت ...

برگرفته از بخش پیام‌های سایت حجةالاسلام مرادی